keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Voi laiskuus

Äh, tässä kävi just niinku pelkäsinkin. Eli kun tuli reilun viikon tauko salilla käymiseen niin nyt sinne lähteminen on taas hirrrveen vaikeeta. En viitsinyt tänäänkään mennä...Mutta huomenna kyllä menen! Mulla on yksi aamuluento ja otan salikamat mukaan niin voin mennä aamupäiväjumppaan heti suoraan luennolta. Sit ei ainakaan tuu luistettua kun on kerta kamatkin mukana eikä mihinkään oo kiire.


Muutenkin nyt lomalta palattua on ollut hirveen vaikeeta tehdä yhtään mitään, esim. siivota. Ei vaan yhtään huvittais!! Eikö lomalta tullessa pitäisi olla hirveen täynnä uutta energiaa? No mä en kyllä oo. Tekis vaan mieli maata sängyssä ja tuijottaa telkkaria. Ja syödä. Argh. Ulkona olisi muuten ihana käydä kävelyllä kauniissa keväisessä auringonpaisteessa...paitsi että siellä on aivan tajuttoman liukasta tällä hetkellä! Mulla nousee joka kerta ulos astuessani vitutus potenssiin miljoona kun se kävely on sellaista rasittavaa sipsutusta ja koko ajan saa olla varuillaan ettei lennä perseelleen. Mua niin kyrsii tää talvi jo oikeesti. En kestä enää. Tulis jo se kunnon kevät ja tiet sulais! Vois vetästä lenkkarit jalkaan ja lähteä kunnon lenkille!

Mun tekis nimittäin hirveesti mieli aloittaa juokseminen ulkona. Tekis myös mieli kokeilla sitten keväällä geokätköilyä! Se näyttää yleistyvän todella paljon ja ensin aattelin et no just joo, kuulostaa aika nololta touhulta, mutta nyt kun oon aatellut niin se vois olla tosi hauskaa. Ja mulla on usein just lenkille lähdössä se vaikeaa kun tuntuu ettei ole mitään tarkkaa suuntaa ja ns. pointtia siinä kävelyssä, niin geokätköily ainakin antaisi sitten jonkun suunnan ja tarkoituksen sille liikkumiselle (muunkin siis kuin vain sen että saa liikuntaa)!

Onko teistä kukaan kokeillut geokätköilyä?

1 kommentti:

  1. Mullakin oli reilun kahden viikon tauko kun olin kipeänä ja sen jälkeen oli älyttömän vaikeeta päästä taas takasin raiteille... :) Ja kunnon lenkkeilykelejä odotetaan täälläkin!

    VastaaPoista

Bloggaaja ilahtuu kommenteista! :)