sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Run Forrest run!

Kävin eilen ostamassa itselleni kunnon juoksukengät! Oon aina inhonnut juoksua mutta viime aikoina se on alkanut jotenkin kiinnostamaan ja viehättämään ja olenkin päättänyt että tänä kesänä opettelen juoksemaan. Asenne tunnetusti ratkaisee ja oon päättänyt ottaa juoksuun positiivisen asenteen. Oon päättänyt että mä tulen nauttimaan juoksemisesta! Kengät löytyi Intersportista, ne on Adidaksen ja maksoivat tarjouksessa n. 60 euroa. Myyjän mukaan oikein hyvät perusjuoksukengät joilla on hyvä aloittaa :)

Ja kuin tilauksesta, huomasin että mun salilla aletaan ens kuussa järjestämään juoksutunteja, joilla opetellaan vähän tekniikkaa ja semmosta! Sinne on siis pakko mennä ;)

Harrastaako teistä kukaan juoksua? Onko antaa jotain hyviä vinkkejä kuinka pysyä motivoituneena? Entä onko täällä sellaisia jotka välillä kärsii penikkataudista? Mua nimittäin se aina välillä vaivaa ja vähän jännittääkin että miten mahtaa juokseminen vaikuttaa siihen...

Ja hei, mielelläni otan vastaan myös teidän soittolistoja joiden tahtiin tykkäätte lenkkeillä!

6 kommenttia:

  1. en harrast juoksua, mutta joskus vuos sitten kävin jonku 1-2 kertaa viikossa. Nyt se on sitte jääny vaa salilla juoksumattoon. Mutta toki mielessä on ollut jo vähän aikaa että voisi taas kokeilla tuolla ulkonakin!(: ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se aina ihan erilaista juosta ulkona vaihtuvassa maisemassa kuin sisällä juoksumatolla. Mua ainakin hirveesti inspiroi juoksemaan tuo säiden lämpeneminen ja teiden sulaminen (vihdoinkin!) :) Ja voiii kiitos paljon kehuista <3

      Poista
  2. musta ei nyt varmaan ole apua sulle, mutta oon siis itse aika samanlaisessa tilanteessa! juoksemisen aloittaminen kiinnostaa, mutte en ole koskaan erityisemmin pitänyt siitä :-D musta olis kyllä ihanaa, jos pitäisin siitä ja kai juoksemisesta voi oppia tykkäämään - ainakin uskon niin! munkin pitäis käydä ostamassa kunnon juoksukengät niin pian pääseekin jo juoksemaan :)

    - stella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommenteista on aina apua ainakin mulle koska ne motivoi ja inspiroi hirveesti :) Ja vaikken ole vielä päässyt testaamaan tositoimissa noita mun uusia kenkiä niin voin sanoa että kun laittaa uudet kunnon juoksukengät jalkaan niin heti tekee mieli lähteä kirmailemaan ulos! Joten kyllä vaan uudet kengätkin sitten motivoi ja tuo sitä intoa siihen liikuntaan :)

      Poista
  3. mulla ihan samat suunnitelmat! ;) Pitäis kans hankkii kyl uudet juoksukengät, kun noi samat on ollu joku kolme vuotta jo...Voi olla, et alkais tuntuu juoksuki heti paljon paremmalta, koska kengät vaikuttaa paljon! :)

    Mun tän hetken lemppari juoksubiisejä on:

    Nicki Minaj - Starships
    Klaas - Changes
    Jason Derulo - Breathing
    Skrillex - Rock'N roll
    Snoop Dogg - Smoke weed every day
    Shinedown - Bully
    Kelly Clarkson - What doesn't kill you

    - Sofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans sitä mieltä että noi kengät vaikuttaa varmasti paljon siihen juoksun mielekkyyteen. Mä olen kyllä muutenkin vähän ehkä sellainen välineurheilija että tykkään kun on kivoja ja hienoja uusia urheiluvaatteita. Mutta mitäs se haittaa jos se kerta motivoi samalla liikkumaan! :)

      Ja kiitos paljon noista biisivinkeistä! Pari sieltä poiminkin jo heti ylös soittolistaa varten!

      Poista

Bloggaaja ilahtuu kommenteista! :)